23 października 2012

Jak zrobić mojito bezalkoholowe?

Witajcie! Dzisiaj będąc na zakupach zaopatrzyłam się w miętę i limonki - więc pomyślałam, że wyczaruję dziś mojito, a przy okazji pokażę Wam mój sposób jak ja przygotowuję ten napój. Nie uważam, aby był to napój tylko na lato. Ja uwielbiam go pić o każdej porze roku. Przygotowuje się je w bardzo prosty sposób, zajmuje to kilka minut a smakuje przepysznie! Na początku pokażę Wam moją wyśmienitą roślinkę Panią miętę:




CO BĘDZIE NAM POTRZEBNE?
Cukier trzcinowy (tzw. brązowy)

Limonki

Napój "seven up"


Ubijaczka



Lód

 Mięta


JAK PRZYGOTOWAĆ?

1. Limonkę myjemy i kroimy na plasterki, następnie wrzucamy do szklanki.


2. Do limonki dodajemy kilka listków mięty.


3. Następnie dosypujemy cukier trzcinowy. Mniej więcej 3,5 łyżeczki.


4. Teraz naszą ubijaczką wszystko ugniatamy w szklance, aby z limonki wycisnąć sok,
oraz poczuć aromat z mięty.


5. Ugniatamy do takiego momentu:


6. Następnie wyciągamy lód, wkładamy do reklamówki i dokładnie ją zawijamy.
A następnie kruszymy naszą ubijaczką.


7. Do takiego efektu:



8. Nasz pokruszony lód dodajemy do szklanki.


9. Następnie wszystko zalewamy napojem "seven up"
i mieszamy.  EFEKT:


Pozdrawiam:)

16 komentarzy:

  1. Ja bym jednak dodała jeszcze rum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do alkoholowego owszem, ale do bezalkoholowego raczej zostaje ta opcja:D

      Usuń
    2. Tak na pocieszenie: zawsze zostaje aromat rumowy do ciast... ;)

      Usuń
  2. hmm..mi się wydaje że ten 7up jest zbędny,bo mojito to smak limonek i mienty :P
    a 7up jest już w sam sobie nie do końca limonkowy.
    ale ogólnie takie mojito jest dobre
    jak to z KFC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez 7up nie otrzymałabyś mojito, gdy dolewamy to nasze limonki, mięta i cukier to tak jakby pokrywa więc jest to konieczne.

      Usuń
    2. "mięty" na litość!

      Usuń
  3. Fajna opcja dla tych co rumu nie lubią (czytaj. mnie!) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Należy pamiętać aby z limonki odkroić tzw."dupki" bo są gorzkie i mogą zepsuć smak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby tak dolać wódki to chyba całkiem dobry drink by wyszedł?.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ..ale swietny przepis :)
    pozowlilam sobie wrzycic 'zajawke' przepisu na Polskich Blogach Kobiecych na Swiecie (jutro wieczorem).

    Buziaki xx
    W razie pytan prosze o kontakt

    KAte Wo
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra! Jak zrobi się tylko wiosna to zacznę taki napój przyrządzać bo uwielbiam mohito! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysl szukalam czegos na sylwestra i natknelam sie na ta strone , super przepis

    OdpowiedzUsuń

Czego powinno być więcej na blogu?